“Gerçek bir ailenin içinde olduğumu hissettim” sözleriyle bağlılığını dile getiren genç oyuncu, hem hocalarına hem takım arkadaşlarına hem de kulübün fedakâr çalışanlarına teşekkür ederek, 2 Eylül’ün kendisine futbolculuğun ötesinde büyük değerler kattığını ifade etti.
“Bu kulüp bana çok şey kattı” diyerek duygularını paylaşan Harmancı, yaşadığı tecrübelerin hayatının önemli bir parçası olacağını belirtti.
Çorlu 1947’ye imza atan Harmancı’nın, profesyonel liglerde gelişimini sürdürmesi ve adından söz ettirmesi beklenirken, oyuncunun samimi veda mesajı 2 Eylül camiasında da duygusal bir karşılık buldu!