Bundan sonra da kapılarının herkese açık olacağını kaydeden Başkan Kurt, “Sosyal demokrat, solcu bir belediyede hiç kimsenin siyasi düşüncesine, etnik kökenine, mezhebine bakılmadan hizmet edilir. Şimdiye kadar ettiğimiz gibi, bundan sonra da aynı hizmet anlayışıyla devam edeceğiz. Esas olan, insanların eşit yurttaş hakları çerçevesinde insan olarak yaşayabilmesidir. Biz sizi seviyoruz. Biz sizinle birlikte yaşamak istiyoruz” dedi.
Başkan Kurt, konuşmasını şu sözlerle sürdürdü: “31 Mart seçimleri, Türkiye'nin temel değerlerinin demokrasi, laiklik, cumhuriyet mi yoksa karşı düşünce mi olduğu noktasında bir sürüklenmeye girdi. 31 Mart, en temel insan haklarına, en temel anayasal güvencelere sahip çıkmayan hükümete ihtar göstermenin, sarı kart göstermenin zamanıdır. Şimdiye kadar verdikleri sözlerin hiçbirini tutmayan, şimdiye kadar söylediklerinin hiçbirini yerine getirmeyen bir iktidar, bundan sonrakileri de yerine getiremez. En basitinden sizin birçok köyünüzün geçtiği Alpu yoluna bir bakın. Her seçimde ancak 2 kilometre yapılıyor. Bu, o sözlerin ne kadar yalan olduğunu ortaya koyar. Biz seçim sözü vermiyoruz, biz insanlarla birlikte çözüm üretmek istiyoruz.” Başkanlara teşekkür ettiler Başkanların ardından ise Odunpazarı Belediyesi meclis üyesi adayı Ayhan Turan ve Tepebaşı Belediyesi meclis üyesi adayı Muhammet Yalçın seçildikleri takdirde tüm hemşehrilerinin ve Eskişehirlilerin haklı taleplerini yerine getirmek için çalışacaklarını belirtti. Dost Dernekleri Platformu Genel Başkan Yardımcısı ve Es Ağrılılar Dernek Başkanı Cemil Nazlı ve Dost Dernekleri Başkan Vekili Ayhan Taşçı, yapılan hizmetlerden ve mecliste kendilerine temsiliyet verdiklerinden dolayı başkanlara teşekkürlerini iletti. eskisehirilkhaber.com