Jandarma 31 ilde ardı ardına operasyonlar gerçekleştirdi Cumhuriyet Başsavcılıklarının talimatları doğrultusunda, Jandarma Terörle Mücadele (TEM) Daire Başkanlığı koordinesinde İl Jandarma Komutanlıkları tarafından düzenlenen operasyonlarda şüphelilerin: 📌 Terör örgütünün güncel yapılanması içinde faaliyet gösterdikleri, 📌 Ankesörlü telefonlar ile örgüt mensuplarıyla irtibat kurdukları, 📌 Örgütle bağlantılı sözde yardım kuruluşlarına finans sağladıkları, 📌 Sosyal medyada terör propagandası yaptıkları tespit edildiği belirtildi. Operasyonlar;
Adana, Ankara, İstanbul, İzmir, Aydın, Gaziantep, Malatya, Konya, Kayseri, Erzurum, Trabzon, Muğla, Şanlıurfa dahil 31 ilde eş zamanlı olarak gerçekleştirildi. Bakan Yerlikaya, terörle mücadelede taviz verilmeyeceğini belirterek şu mesajı paylaştı:
“Milletimizin birlik ve beraberliğine, devletimizin bütünlüğüne kastedenlere karşı mücadelemize kararlılıkla devam ediyoruz. Emeği geçen tüm ekiplerimizi tebrik ediyorum.”