Küpeli, mezunların Eskişehir sanayisinin teknolojiye dayalı üretim gücüne büyük katkı sağlayacağını belirterek, “Mezun olan kursiyerlerimiz, edindikleri bilgi ve becerilerle ülkemizin kalkınmasında önemli roller üstlenecek. Kendilerini ve onlara bu fırsatı sunan MEGEM ailesini tebrik ediyorum” ifadelerini kullandı. Eskişehir OSB Yönetim Kurulu Üyesi ve MEGEM Yönetim Kurulu Başkanı Samet Özkaya, 38. dönem sonunda 81 kişiye daha eğitim vererek, toplamda 2 bin 215 kişiye eğitim verdiklerini ve iş sahibi yaptıklarını aktardı.
MEGEM’in Eskişehir sanayisine büyük katkılar sunduğunu vurgulayan Özkaya, “Sanayimizin yetişmiş işgücüne gerçekten çok ihtiyacı var. Bu ihtiyaca cevap verebilmek için MEGEM olarak kurs sayımızı artırarak çalışmalarımıza devam ediyoruz. 38. dönem mezunlarımızı verirken, 39. dönem teorik eğitimlerimiz devam etmekte. Geçtiğimiz hafta yaptığımız mülakatlar neticesinde 40. dönem kursiyerlerimizi de alarak hemen eğitimlerimize de başladık. MEGEM’de durmadan sanayimize hizmet etmeye devam ediyor, sanayimize nitelikli işgücü yetiştiriyoruz” dedi. 38. dönemde 81 kursiyere eğitim verdiklerini belirten Özkaya, “Bu dönem CNC bölümünden 28 kişi, kalite kontrol bölümünden 19 kişi, kaynak bölümünden 19 kişi, makine bakım ve montaj bölümünden ise 15 kişi olmak üzere toplam 81 kursiyerimizi mezun ettik. MEGEM’i yeni yatırımlarla geliştirmeye ve büyütmeye devam ediyoruz. MEGEM, Eskişehir sanayiinin işgücü ihtiyacını karşılamada en etkili ve yetkin kaynak haline geldi” diye konuştu.