Başka bir vatandaş ise, “Beğendik, çok memnunuz. Önce dardı, 2-3 tane kaza oldu. Şimdi çok memnunuz. Kazalar bitti, sarsıntılar bitti. Kış günü de devamlı gelip gidiyorum. Allah razı olsun. Yolumuz çift şeritli oldu. Eskiden tek şeritliydi, iki araç yan yana zor geçiyordu.” şeklinde konuştu. MUHTARLARDAN TEŞEKKÜR Emirceoğlu ve Eğriöz mahallelerinin muhtarları da yapılan hizmet için Büyükşehir Belediyesi ve Başkan Ayşe Ünlüce’ye teşekkürlerini iletti. Emirceoğlu Mahallesi Muhtarı Sevgi Yatık, “Başkanımızın Sakintepe yolunu Çavuşlar’a kadar yapmasının ardından, Emirce ve Alınca arası bağlantı yolumuzu da çok güzel bir şekilde yaptılar ve çalışmalarına devam ediyorlar. Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz, taleplerimizi bütçenin yettiği kadar yerine getirmeye çalışıyor.” dedi. Eğriöz Mahallesi Muhtarı Mustafa Mihalıç, “Alınca-Eğriöz ara bağlantı yolu oldukça güzel ve konforlu bir şekilde bitirildi. Eğriöz devamı da inşallah önümüzdeki yıl olacak. Ayşe Başkanımızla birlikte kırsal bölgeler daha çok hizmet almaya başladı.
Ben şahsım ve mahallem adına teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı. Alınca Mahallesi Muhtarı İsmail Kesikbaş ise, “Emirceoğlu ve Alınca arası bozuk ve dardı. Yol genişletmesi sonucu yolumuz konforlu ve rahat bir şekilde oldu. Emeği geçen arkadaşlarımıza ve başkanlarımıza çok teşekkür ediyoruz.” dedi.