"Kent Konseyleri Demokrasinin Yapı Taşıdır"
Toplantıda konuşan Başkan Ayşe Ünlüce, kent konseylerinin şehir yönetimindeki kritik rolüne dikkat ederek dikkat çekerek şunları söyledi:"Kent konseyleri; demokrasinin demokrasinin, ortak aklın ve birlikte yönetimin kültürünün en önemli yapı taşlarından biridir. Kentimizin bugününe ve ona günlük sözü olan herkesin bu okulda yer almasını, Eskişehir'i daha adil, daha yaşanabilir ve daha güçlü bir kent haline getiriyor."
2025 Değerlendirmesi ve Yeni Vizyon
Toplantının 2025 yılında hayata geçirilmesi projeleri, çalışma gruplarının faaliyetleri ve kent hizmetine sunulan katkılar değerlendirildi. Katılımcıların görüş ve önerilerini tek dinleyen Ünlüce, Eskişehir'in dayanıklı korunması için gönüllülerin esaslı ailelerin bulunduğunu belirtti."Birlikte Üretmeye Devam Edeceğiz"
Başkan Ünlüce, emeği geçen tüm kullanıcılara teşekkür ederek kararlılık mesajı verdi:- Ortak akıllı sermayenin güçleneceği,
- Eskişehir için birlikte üretmeye devam edin,
- Daha demokratik ve yaşanabilir bir şehrin hedefinden taviz verilmeyeceği vurgulandı.