
Nostaljik Lezzetler Masaları Süsledi
Eskişehir’de yaşayan Erzurumluların birlik beraberlik ve dayanışma ruhunu artırmak için 6 Kasım Çarşamba akşamı düzenlenen programda katılımcılara lahmacun, Erzurum’un vazgeçilmez nostaljik lezzetlerinden fırında patates ve Erzurum’un en önemli damak tatlarından göyermiş peynir ikram edildi.
Polat: “Birlik ve dayanışma ruhunu geliştirmek en büyük arzumuzdur”
Etkinlikte konuşan ESKERDER Başkanı Çetin Polat, ESKERDER olarak Eskişehir’de yaşayan Erzurumluların birbiriyle dayanışma ve yardımlaşmasını sağlamak için kararlı ve istikrarlı bir şekilde çalışmayı kendilerine misyon edindiklerini belirterek, “Erzurum’un tüm zenginliğini Eskişehir’de görünür kılmak, Erzurum kültürünü Eskişehir’de yaşayan genç kuşaklara aktarmak ve Eskişehir’de yaşayan Erzurumluların birlik ve dayanışma ruhunu geliştirmek en büyük arzumuzdur. Bugünkü programı da bu amaçla düzenledik. Bu tür programları önümüzdeki dönemde de düzenlemeye devam edeceğiz” dedi.

ESKERDER Kurucu Yönetim Kurulu Üyesi aynı zamanda Yeni Sendika Genel Başkanı Abdulbaki Tekin ise yaptığı açıklamada katılımcılara çok teşekkür ederek, Erzurum'luluk Haysiyetliliktir, Erdemliliktir, Cesarettir, Mertliktir; Samimiyettir, Sadakattir, Vefadır; Mükemmel Ahlâktır; Hasılı Erzurum'luluk, Hazret-i Kur'an’ın Eşref-i Mahlûkat Olarak Tarif Ettiği İnsan Olmaktır."dedi.
Etkinlikten memnuniyet duyduklarını dile getiren katılımcılar da Başkan Çetin Polat ve ESKERDER yönetimine teşekkürlerini ilettiler. Etkinlik hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.