Mevsim itibarı ile satış fiyatının normal olduğunu belirten esnaf yerli karpuz çıktığında fiyatın daha uygun olacağını anlattı.
Pazarcı esnaf ”Karpuzlar şu anda İran’dan geliyor. Yerli Adana veya Antalya karpuzumuz daha başlamadı. İran’dan geldiği için şu an için biraz pahalı. Kilosu 50 liradan tezgâhlarda satıyoruz. Ortalama çeyrek dilim 80 liraya, yarım ise 140 liraya denk geliyor. Zaten vatandaşlarımız tamamını alamıyor. Genelde vatandaşlarımız tadımlık, yani yarım ya da çeyrek şeklinde alıyor. Ancak yerli karpuzumuz çıktığında fiyatlar düşecektir" dedi.