Muhtarlara hayırlı olsun dileklerini ileten Temel ve Kırmızıgül, muhtarları tebrik ederek başarılar diledi. Vatandaşlar ile belediye arasında iletişimi muhtarların sağladığına dikkat çeken İlker Temel, muhtarların yaptıkları görevin son derece kıymetli olduğunu belirtti.
Odunpazarı Belediyesi olarak muhtarların her zaman yanında olacaklarını ifade eden Temel, “Odunpazarı Belediyesi olarak muhtarların her zaman yanında olacağız, kapımız onlara her zaman açık. 31 Mart Yerel Seçimlerinin ardından muhtar seçilen tüm mahalle muhtarlarımızı tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz” dedi.