Zabıta ekipleri vatandaşın sağlığı için sahadaVatandaşların sağlığı ve güvenli alışveriş ortamı için yapılan denetimlerde işletmelerin kurallara uygunluğu titizlikle incelendi. Belediyeden yapılan açıklamada, denetimlerin halk sağlığını koruma amacı taşıdığı belirtilerek şu ifadelere yer verildi:
“Zabıta Müdürlüğü ekiplerimiz tarafından ilçemizdeki lokantalarda hijyen, ruhsat ve fiyat denetimleri gerçekleştirildi. Halkımızın sağlığı ve güvenli alışveriş ortamı için yapılan kontrollerde kurallara uygunluk titizlikle incelendi.”Yetkililer, gıda işletmelerinde hijyen kurallarına uyulmasının hem işletme hem de vatandaş açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.
Denetimler Düzenli Olarak SürecekBelediye ekiplerinin, ilçedeki tüm yeme-içme işletmelerinde periyodik denetimlere devam edeceği bildirildi.
Sivrihisar Belediyesi, vatandaşların sağlıklı koşullarda hizmet alabilmesi için denetimlerin kararlılıkla sürdürüleceğini açıkladı.