Tepebaşı Belediyesi ve TMMOB’a bağlı Elektrik Mühendisleri Odası (EMO) iş birliğiyle, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddetle Uluslararası Mücadele Günü kapsamında “Kadın Sığınmaevinde Bir Gün” başlıklı söyleşi gerçekleştirildi.
Özdilek Sanat Merkezi’nde düzenlenen etkinliğe Tepebaşı Belediyesi Başkan Yardımcısı Nuray Çayır, meclis üyeleri ve belediye personeli katıldı. Söyleşinin moderatörlüğünü EMO Kadın Komisyonu Başkanı Nazan Erşahin üstlendi. Etkinlikte, Tepebaşı Belediyesi Kadın Sığınmaevi personelleri de konuşmacı olarak yer aldı ve kadınlar şiddetsiz bir dünya mesajı verdi.
Söyleşi, Armağan Akdemir Çakır tarafından gerçekleştirilen müzik dinletisi ile sona erdi.
Tepebaşı’nda “Kadın Sığınmaevinde Bir Gün” Söyleşisi Düzenlendi
Tepebaşı Belediyesi ve TMMOB’a bağlı Elektrik Mühendisleri Odası (EMO) iş birliğiyle, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddetle Uluslararası Mücadele Günü kapsamında “Kadın Sığınmaevinde Bir Gün” başlıklı söyleşi gerçekleştirildi.
HABER BİLGİSİ
Muhabir: Haber Merkezi
0 yorum
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.