Valilik Makamında gerçekleşen ziyarette, Dernek Başkanı Çetin Polat Yönetim Kurulu Üyeleri, Eskişehir'de yaşayan bütün Erzurumluları temsil ettiklerini söylediler. Derneğin hedefleri, hazırlanması düşünülen projeler ve Eskerder’in yol haritası hakkında Vali Aksoy'a bilgi verdiler. Eskişehir Valisi Aksoy da ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, ESKERDER'e yürüteceği faaliyetlerde başarılar diledi.
Ziyaret, hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.