Gazetecinin görüntü kaydı aldığını gören iki şahıstan biri kızının kendisi gibi SMA hastası olduğunu söyledi.
Güvenlik görevlisinin ihbarı üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri, baygınlık geçirdiğini belirten şahsa müdahale etti. Sağlık görevlilerinden biri, buna benzer vakaların çok olduğunu ancak olay yerine gittiklerinde şahsın görevlileri aldattığını anladıklarını söyledi.
Aynı zamanda bu tür vakalar son günlerde fazla olduğundan, şahsın eşkâlini kaydedip sistemde bu isimde ve bu eşkâlde biri olduğunda gereken birimlere bildirdiklerini belirtti.
Amcası olduğunu iddia eden şahıs, sağlık görevlisi ve gazeteci arasında geçen diyaloğu duyup durumu epilepsi hastası olduğunu iddia eden M.K.'ya söyledi.
M.K. ise sağlık görevlisinin yanına giderek tartıştı. Şahıs ile muhatap olmak istemeyen sağlık görevlisi olay yerinden ayrıldı. İki şahıs ise tekrar otogar yönünden Osmangazi Üniversitesi yönüne giden tramvaya binerek uzaklaştı. Aynı tramvaya binen muhabirin görüntülediği şahıslar, tekrar bir vatandaşı rahatsız ederken gazetecinin kayıtta olduğunu görünce oturup yolculuğa devam etti. Atatürk Bulvarı tramvay durağında inen şahıslar gözden kayboldu. eskisehirilkhaber.com