Seçimin Eskişehir’e ve tüm Türkiye’ye hayırlı olmasını dileyen Başkan Kurt, yerel yönetimlerin demokrasinin en temel ayağı olduğunu söyledi.
Başkan Kurt:
“Yerel yönetimler demokrasinin birinci basamağı. Bizim açımızdan da iktidara gitmenin ilk yolu. Eskişehir’de başarılı geçen belediyecilik dönemimizin devamını istiyoruz. O nedenle oylarımızı kullandık. Hemşehrilerimizin de bu noktada dikkatli olarak bize destek olacağını umuyorum” dedi.
eskisehirilkhaber.com