Sivrihisar Belediye Başkanı Habil Dökmeci, Kanal 26 ana haber ekranlarından Gençlik ve Spor Bakanlığı’na ilçeye yarı olimpik kapalı yüzme havuzu kazandırdıkları için teşekkür etti.
Geçtiğimiz günlerde Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce ve Sivrihisar Belediye Başkanı Habil Dökmeci Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın ilçeye kazandırdığı kapalı yüzme havuzunu gezmiş ve 12 Kasım’da havuzun hizmete gireceğini duyurmuştu. Başkan Dökmeci, Kanal 26’nın Sivrihisar’da gerçekleştirilen Ana Haber Bülteni’nde Gençlik ve Spor Bakanlığı’na teşekkür etti. Dökmeci, ‘‘21 bin nüfuslu ilçemize yarı olimpik yüzme havuzu inşası yapılmış. Biz göreve geldikten sonra son hakkedişlerini yapmak bize nasip oldu. Çevre düzenlemesini biz yapıyoruz. İlçemize değer veren, hemşehrilerimize değer veren Gençlik ve Spor Bakanlığımıza teşekkür etmek istiyorum. Gençlik ve Spor Bakanlığımızın yapmış olduğu bu yarı olimpik yüzme havuzumu 12 Kasım 2024’te Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce’nin katılımıyla ve hemşehrilerimizle açacağız’’ ifadelerini kullandı. Büyükşehir Belediyesi de konuyla ilgili geçtiği bültende havuzu Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın kazandırdığını vurgulamıştı.
Dökmeci’den Gençlik ve Spor Bakanlığı’na Teşekkür
Sivrihisar Beldiye Başkanı Habil Dökmeci, " İlçemize kazandırılan olimpik havuz için Spor Bakanlığımıza teşekkür ederim," dedi.
07.11.2024 21:02
Almıla Hilalsu Dindar
1 izlenme
Bu Videoyu Paylaş
İlgili Videolar
Ayşen Gürcan Uluslararası Öğrencileri TBMM’de Ağırladı: Akademi Anadolu Projesi Meclis'te
3 06.05.2026
Sevilen Sanatçı Mithat Körler’den Görsel Şölen: Yeni Şarkı, Yeni Heyecan
4 23.04.2026
Bakan Ömer Bolat Takdim Etti: İnşaat Plastiklerinde İhracatın Yıldızı Europen
5 01.04.2026
Milletvekili Ayşen Gürcan’dan 8 Mart Ziyaretleri
6 09.03.2026
Gürhan Albayrak: "Kadın Eli Değen Her Yer Güzelleşir, Her İş Değerlenir"
12 07.03.2026