Ahmet Ersin Erken yaptığı açıklamada; "Hedefimiz şampiyonluktu ama ikincilik nasip oldu. 47 yaşındayım daha çok çalışmalıyım. Kazanacak çok şampiyonluk ve madalyalar var, dedi."

Şeyma Erken ise, "Çok çalışıyoruz ama anladık ki daha çok çalışmalıyız. Bazen yaptığımız ufak bir hata şampiyonluğa mal oluyor benim de işte öyle oldu. Nasip değilmiş, vazgeçmek yok, çalışmaya devam edeceğiz, dedi.